Big Daddy

Thank you for rating this movie!

Big Daddy Movie Poster

4.80 / 5

User rating: 4.80

Based on 254 votes and 18 reviews


  • User rating: 4.80 88.56%
  • User rating: 4.80 6.36%
  • User rating: 4.80 2.97%
  • User rating: 4.80 0.85%
  • User rating: 4.80 1.27%



Please rate between 1 to 5 stars

*How would you rate this movie?



 

Showing 1 to 18 of 18

User review rating: 0 September 07, 2009

heart warming and funny

User review rating: 0 December 13, 2006

HELLA FUNNY!!!!

User review rating: 0 June 23, 2006

i love the movie "Big Daddy"!!! it is sooo funny. Dylan and Cole were so cute and were great actors in this movie. Personally i think its one of Adam Sandlers best movies also.

User review rating: 0 February 12, 2006

Dylan and cole were gREAT acters and their sooooooo CUTE!

User review rating: 0 February 02, 2006

I love this movie!! Dylan and Cole Sprouse are so adorable in the movie!!!It was really funny.

User review rating: 0 January 30, 2006

I absolutely love the movie. I always have... not to mention when i say "Ppp Please Don`t Do This To Me" i sound just like Julian in the movie! HaHa!!

User review rating: 0 January 20, 2006

big daddy was such a good movie cole and dylan sprouse were so cute

User review rating: 0 January 10, 2006

HAHAHAHAHA!

User review rating: 0 August 19, 2005

awsome movie ever made

User review rating: 0 March 01, 2004

i love adam sandler

User review rating: 0 February 15, 2004

OMG BIG DADDY FUNNYIEST MOVIE EVER!!!!

User review rating: 0 July 23, 2003

One of Adam Sandler`s Best Movies! Extreamly Funny,but some sad parts!

User review rating: 0 November 10, 2002

Funnyest movie EVER!!!!!!!!!!!!1

User review rating: 0 June 13, 2002

It`s an Amazing Movie!

User review rating: 0 June 08, 2002

Adam Sandler at his best. If you like juvenile humour, this one is for you.

User review rating: 0 May 19, 2002

it was pure jokes. this movie made me laugh so damn hard, that i started crying. the best comedy movie that i ever saw was this.

User review rating: 0 April 04, 2002

hilairious!!!nothin but hilairious!

User review rating: 0 March 14, 2002

2 thumbs up! ! !

Change Location